YÜKSEL AYTUĞ

Masumiyet hep kazanır

Masumiyetin her şeyden daha çok değerlendiği, prim yaptığı, hatta özlendiği günleri yaşıyoruz. İnsanlar aldatılmaktan, görünenin ardındaki başka yüzleri bulup çıkarma gayretinden ve ihanete uğrama kaygısından fena halde yoruldu. Bu nedenle özellikle ekranda 'masum' gördüğümüz her şeye dört elle sarılıyoruz. Son günlerin saflık ve masumiyet sembolü ise O Ses Türkiye'nin sempatik jüri üyesi Gökhan Özoğuz...
MAĞDUR İKEN...
Bu sene yarışma başladığında kaygımı bu sütunlarda izleyici ile paylaşmıştım.
Yarışmacılar çoğunlukla Ebru Gündeş'i, Murat Boz'u, Hadise'yi tercih ediyor, 'mağdur' Gökhan ise 'artanlara' razı oluyordu. Ama masumiyeti, şirinliğiyle birleşerek seyirciyi öyle bir sarıp sarmaladı ki; hem izleyicinin, hem adayların tercihleri değişti. İlk başlarda yarışmacı kontenjanını doldurup dolduramayacağı bile tartışılan Gökhan şimdi yarı finale beş yarışmacı birden sokmanın gururunu yaşıyor. Başladığı cümlelerin bir türlü sonunu getiremeyen, Acun'un ince çift dalmaları karşısında hep açığa düşen, arkadan iş çevirmeye kalksa bile yüzüne gözüne bulaştırıp kameralara yakalanan Gökhan için herkesin ortak bir dileği var: 'İnşallah bozulmaz.'

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.