YÜKSEL AYTUĞ

Ekranda nimet savurganlığı

Günlerden cumartesi ve köşemiz yine siz değerli okurlarımızın emrinde. Bilmem farkında mısınız; sizin görüşleriniz, düşünceleriniz, talepleriniz sektörde her geçen gün biraz daha fazla ciddiye alınıyor. Siz ne kadar 'bilinçli ve seçici tüketici' haline gelirseniz, televizyon sektörüne de o kadar kalite gelecek. Biz buna inanıyoruz, siz de inanın...
Köşemizin gediklilerinden Gökçe Selam adlı okurumuz, bu kez de gündüz kuşaklarındaki savurganlığı eleştirmiş:
"Sabah programlarında yeni bir moda başlamış. Uzman kişiyle beraber eğer meyvelerden bahsediyorlarsa, neredeyse manavın yarısını tezgaha yığıyorlar. Örneğin; konu ekmek ise, 10 aileyi besleyecek kadar ekmek getiriyorlar stüdyoya... Mevzu et ise, kasaptan daha çok et oluyor masanın üstünde.
Birincisi, izleyici salak değil; herhalde etin, meyvenin ve sebzenin ne olduğunu çok iyi biliyoruz. İkincisi, programdan sonra o ürünlere ne oluyor? Kullanıldığını düşünmüyorum çünkü hepsi mıncık mıncık elleniyor. Yani utanmasalar eşek sütünden bahsederken eşek getirecekler... Ay pardon onu bile yapmışlardı değil mi!"

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.