YÜKSEL AYTUĞ

Turabi, biraz dur abi!..

Bu sezon 'Survivor Filozofluğu' el değiştirdi. Geçen yıl Nihat Doğan'ın tekeline geçen felsefi cümlelerin bu yılki sahibi Turabi oldu. Önce Yetenek Sizsiniz Türkiye yarışmasında dikkati çeken, ardından Acun Ilıcalı tarafından Survivor yarışmasına davet edilen, aynı zamanda dans ve kafes dövüşü ile de ilgilenen Turabi, birbirinden ilginç aforizmaları ile dikkatleri üzerinde toplamaya devam ediyor.
Rakip takımın yarışmacısı Gökhan Keser'i 'Keser döner sap döner, gün gelir hesap döner' diyerek kızdıran, bir zamanlar 'Kardeşim' dediği Sahra'nın ismini yazarken, "Son zamanlarda sana fazla 100 verdim. 96'sını geri alıyorum, şimdi etrafımda dört dön bakalım" diyerek 'ayar' veren Turabi, Yiğit'in ismini yazarken de, kağıdı kıvırıp son iki harf olan 'it'i kameraya göstererek, "Ya avcı ol, ya da av... Ama avı, avcıya getiren köpek olma" demişti.
Turabi'nin son vecizesi ise ismini yazdığı Sahra'ya geldi:
"Beraber yola çıktığın kişileri, yolda bulduklarınla değiştirirsen, yolunu şaşırırsın. Yolun açık olsun Sahra..."
Vallahi eğlenmek için seyrettiğimiz bir yarışmada bu kadar ağır felsefeyi hazmetmekte zorlanıyoruz. Turabi, ne olur biraz dur abi!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.