YÜKSEL AYTUĞ

Murat Boz'un yeni dizisi

Son günlerde dikkatimi çeken bir reklam daha var. Malum, insanlara televizyon reklamı izletmek giderek zorlaşıyor. Özellikle dizilerin arasına konulan reklam kuşakları artık tamamen 'ihtiyaç giderme molası' olarak kullanılıyor ve ayrılan koco koca bütçelere rağmen bu reklamlar bir türlü izlenmiyor.
Peki çözüm ne? Dizi arasına reklam koymak yerine reklamları dizileştirmek...
Bir giyim firmasının, başrolünde Murat Boz'a yer verdiği reklam, bunun son örneği. Murat'ın kırmızı bavulu, seyahat sırasında genç bir hanımınki ile karışıyor. Murat otelde bavulundan çıkan sutyene bir hayli şaşırıyor. Çaresizce sürekli alışveriş yaptığı dükkana gidip kendine yeni kıyafetler alıyor.
Otele geldiğinde bir de ne görsün?
Bizim kız; onun kotunu, gömleğini, şapkasını kuşanmamış mı?
Tabii çapkın Murat tüm programını değiştirip kızla 'takılmaya' başlıyor. Tatil dönüşü kız, Murat'tan ayrılmamak için tekrar bavulları karıştırma numarasına yatıyor ama Murat daha uyanık çıkıyor. Kendi bavulunun içine kız için bir İstanbul bileti koyuyor... Reklam izleyicisine de 'dizinin' ikinci bölümünde ne olacağını merakla beklemek kalıyor.
Ne dersiniz? Akıllıca değil mi?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.