YÜKSEL AYTUĞ

Kanatsız Melek

Bu sezon Beyaz TV'de her gün Medyatik programını yapmaya başladığımdan beri günlük program hazırlayıp sunan meslektaşlarıma duyduğum saygı ve takdir arttı. Artık onların programlarını kritik ederken, her zamankinden daha özenli ve ölçülü olmaya gayret ediyorum. Çünkü her gün programa hazırlanmak, içerik oluşturmak, konuk koordine etmek, misafir edeceğiniz konuklara çalışmak, içinde bulunduğunuz ruh hali ne olursa olsun ekranda kameranın ışığı yandığı andan itibaren daima neşeli, dinamik ve pozitif görünmek son derece zor bir iş...
Bu gerçeklerin ışığında Melek Baykal'ın perşembe günü Star ekranlarında tam 500'üncü programını yaptığını öğrenince hemen telefona sarıldım ve onu canlı yayında tebrik ettim.
Nasıl etmem? Suya atılan klor kadar uçucu şu televizyon ummanında 500'üncü programa ulaşmak, Nirvana'ya ulaşmak demek!
Daha ilk programından beri, 'Melek Baykal gündüz kuşağı için fazla entelektüel, fazla asil' diyenlere hep karşı durdum. "Gündüz ekranına kalite gelecekse, bu, Melek Baykal gibilerin bizzat taşın altına ellerini sokmasıyla gerçekleşecek" diye yazdım. Nitekim; seyircisi de, kanalı da Melek Baykal'ın arkasında durdu ve gündüz ekranları için ortaya kaliteli bir alternatif çıktı.
Nice 500'lere Kanatsız Melek...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.