YÜKSEL AYTUĞ

Yetmedi mi artık!

Bu bayramın en duygusal reklamı bu kez bir bankadan geldi. Yaşlılar yine şekerlikleri hazırlayıp ipek mendilleri dererek, dört gözle onları ziyaret edecek akrabalarını bekiyorlardı. Reklam spotuna ise Özdemir Erdoğan'ın seslendirdiği son derece dokunaklı bir beste eşlik ediyordu.
Aslında Özdemir Erdoğan'ın o iliklerimize işleyen sesini yeniden duymak güzeldi güzel olmasına da, bana her Ramazan Bayramı'nda önümüze konulan aynı tür reklamlardan artık gına geldi. Yıllar önce bir şekerleme firmasının yaptığı reklam, hepimize vefayı ve kadirşinaslığı hatırlatmış, bayramların sadece büyük kentlerden uzaklaşmaya fırsat tanıyan bir 'tatil vesilesi' olmadığını öğretmiş, gözlerimizi doldurmuştu. Ama her bayram bir başka ajans tarafından 'mıncıklanan', hatta 'üzerinde tepinilen' bu tema, giderek duygu istismarına dönüşüyor; benden söylemesi...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.