YÜKSEL AYTUĞ

Reklam sesi eziyeti

Siz de reklam kuşağı başladığında irkilip koltuğundan sıçrayanlardan mısınız?
Bizim evde ne zaman reklam kuşağı başlasa, diğer odadan eşimin sesi duyulur: "Evde sağır mı var?"
Oysa televizyonun sesi normal düzeydedir. Ama reklam kuşağında ses 'bilinçli olarak' yüksek volümle kaydedilmiştir.
Bu nedenle elinizin mutlaka kumandadaki ses düğmesinin üzerinde olması gerekir. Reklam kuşağı başladığında hemen sesi kısacak, diziye, yarışmaya geçildiğinde sesi açacaksınız.
Bana göre bunun adı tam anlamıyla 'ilkellik'tir. Reklamcıların haberi yok belki ama artık semt pazarlarında bile bir ürünü çok satmanın yolu 'çok bağırmaktan' geçmiyor. Pazarcı esnafı bile bu konuda 'duyarlılık' sahibi oldu. Gelin görün ki, bizim reklam ve televizyon sektörü, insanlara ulaşmanın yolunun ille de dürtmekten, bağırmaktan geçtiğine inanıyor ne yazık ki...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.