YÜKSEL AYTUĞ

Ahhh be Neriman!

Sıcacık bir mahalle dizisiydi. İlk bölümün ardından, dilimde Perihan Abla tadıyla, keyfini çıkara çıkara yazmıştım. Özellikle de Perran Kutman'ın o çok özlediğimiz oyunculuğundan söz etmiştim. Keyfim kısa sürecek gibi. Show TV önce dizinin gününü değiştirdi, sonra da gece saat 23.00'e kaydırdı. Belli ki Neriman'ı hafiften arka kapıya doğru uğurluyorlar...
Ah Neriman dizisinin istikbalini sadece Perran Kutman ile izah etmek büyük haksızlık olur. Dizinin beklenen reytinge ulaşmamasının türlü sebepleri olabilir. Ama beni ilgilendiren ve gerçekten üzen kısmı, Perran Kutman'ın art arda ikinci kez reyting hazretlerinin keskin kılıcına kurban gitmesi... Bundan böyle bir daha dizi projesi kabul eder mi, bilmem...
Peki seyirci 'Perihan Abla' duygusunu nasıl yitirdi?
Galiba önce 'mahalleler' düştü. Kapı ziyaretleri, beraber yenen sofralar, işe giden komşunun çocuğunu doyurup yıkamalar bitti.
Peki Seksenler dizisini niye izliyoruz o zaman? Ona 'belgesel' muamelesi yapıyoruz da ondan...
Üzülme Perran Kutman... Sebep sen değilsin. Sebep, çocukların misket oynaması gereken sokaklarda, polise sapanla misket attıranlar...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.