YÜKSEL AYTUĞ

'Don'akalmak!

Yukarıdaki tanımlama, 'şaşkınlık ya da korku nedeniyle kilitlenmek' anlamında kullanılır. Ama benim bu başlığı kullanma amacım farklı.
TV 8'deki Aramızda Kalmasın programının yorumcularından Fulya Kalyoncu -ki kendisi anaç tavırlarıyla biliniroğluna hediye olarak bir don almış. (Programda 'Don' sözcüğünü ısrarla 'iç çamaşırı' yerine kullandıkları için ben de kurguyu bozmak istemedim) Ancak çok ünlü bir firmadan alınan yüzde 100 pamuklu don, oğlana küçük gelmiş. Kalyoncu da donu, programdaki diğer yorumcu Jess Molho'ya hediye etmiş...
Jess, mevzuyu 'tüm ayrıntılarıyla' programda anlatınca tüm seyircilerle birlikte biz de bu ilginç hediyeden haberdar olduk. Jess şöyle dedi: "Ben hayatımda hiç bu kadar ünlü bir markanın donunu giymemiştim.
Bu nedenle içime değil, dışıma giyeceğim.
Bir gün beni programda kot pantolonumun üzerine don giymiş olarak görürseniz, şaşırmayın..." Şimdi neden 'dona kaldığımı' anladınız mı? (Programın adının 'Aramızda Kalmasın' olduğunu hatırlatıp don ile programın ismi arasındaki ilişkiyi de hınzır hayal gücünüze bırakıyorum!)

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.