YÜKSEL AYTUĞ

En acılı sos: Emrah

Dünyada cimrilik denilince akla İskoçlar gelir. Onlarla ilgili pek çok fıkra anlatılır. Ülkemizde ise Emrah İpek, medya marifetiyle cimriliğin (ya da tutumluluğun) sembolü haline getirildi. Gün geçmiyor ki, Emrahcimrilik ilişkisi üzerine bir haber patlamasın... Yok efendim hastanede röntgen çekiminin 250 lira olduğunu öğrenince vazgeçmiş filan...
Yakında tıpkı İskoçlar gibi Emrah fıkraları da çıkarsa şaşırmam: Beyaz eşya satıcısı, Emrah'ın buzdolabı kapağını açıp içine girmesine bir anlam veremeyerek, sormuş: "Ne yapıyorsunuz Emrah Bey?"
Bizimki gayet sakin cevap vermiş: "Kapağı kapatınca ışık sönüyor mu ona bakıyorum!"
Vallahi olur mu olur...
Emrah son günlerde bir hamburger reklamıyla ekranda. Bunca haberin ardından Emrah'ın 9.5 liralık hamburger ile karnını doyurmasına kimse şaşırmamıştır herhalde. Ayrıca 'Emrah yiyorsa, kesin ucuzdur' algısı da kullanılmış olabilir. Hele hamburgerini ısırmaya hazırlanan Emrah'ın, kendisine verilen 'Arabanızı çiziyorlar' haberine tepki vermeyecek kadar kendinden geçmiş olması, ürünün cazibesine cazibe katıyor!
Sizi bilmem ama ben reklamı izlediğim anda bu aralar medyada yer alan cimrilik haberlerinin bu kampanyanın bir parçası olduğuna fena halde inandım...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.