YÜKSEL AYTUĞ

Erkek gibi yaşamak...

Bazı istisnalar dışında reklamların genel hedef kitlesi kadınlardır.
Çünkü pek çok evde neyin, ne zaman, hangi marka alınacağına kadınlar karar verir. Bu nedenle reklamların kadınları 'kollamasına' alışkınım. Ama konu, kadına hitap edeceğim derken erkeği aşağılamak olunca tepem atıveriyor. Erkekleri tembel, pis, işe yaramaz bir tür olarak göstermeye çalışan reklamları, bu özellikleri nedeniyle eleştirmekten asla geri durmayacağım.
Bunlardan sonuncusu bir gofret reklamı.
Giyilmiş çorabı yeniden giymek için 'koklamayı', lambanın üzerine konmuş sineği gazete ile öldürmeyi, bütün gün kanepenin üzerinde yayılarak oturmayı 'erkek gibi yaşamak' olarak gösteren reklamı, esefle kınıyorum!..

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.