YÜKSEL AYTUĞ

Dem tuttu

Lipton'un bir önceki reklam kampanyasını bu sütunlarda 'İngiliz çayını Türkiye'de Latin müziğiyle satıyorlar' diye eleştirmiştim. Karadeniz'de çay filizi toplayan köylü kadınları, ünlü 'La bamba' şarkısından devşirme besteyi Türkçe sözlerle seslendiriyorlardı. Tamam, reklamlarda ilgi çekmenin yolu son zamanlarda 'uçuk kaçık olmaktan' geçiyor ama bu kadarı da absürt ötesiydi...
Çay firmasının yeni reklamı ise 'doğru yolun bulunduğunu' gösterir nitelikte. Bu kez Karadenizli hanımlar; hem horon tepiyor, hem de yöre ezgilerini seslendiriyorlar. Belli ki eski reklama tepki gösteren sadece ben değilmişim. Çay şimdi demlendi işte...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.