YÜKSEL AYTUĞ

Hey Corç, versene borç!

Köylü çocukları televizyon reklam kampanyalarında kullanmak moda oldu. Çocukların masumiyeti, ticari açıdan cazip bir geri dönüş sağlamış olacak ki, Türk Hava Yolları'ndan sonra Turkcell de benzer bir kampanya ile izleyicinin karşısına çıktı.
Reklamda birbirinden sempatik iki köylü çocuğu, yörelerine gelen turist Corç Emmi'nin nasıl 'teknoloji fukarası' olduğunu anlatıyorlar.
Navigasyon cihazı, fotoğraf makinesi, bilgisayar filan taşımasını 'boşa hamallık' olarak niteleyip burun kıvırıyorlar.
Biz de teknolojimizle Corç Emmi'yi nasıl madara ettiğimizi görüp gururlanıyoruz... İyi hoş da, keşke bu reklam, Van Başkale'deki okullarında tuvalet olmadığı için her teneffüste koşturarak evlerine gidip gelmek zorunda kalan çocukların haberinin yer aldığı bültenin ortasına gelmeseydi...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.