YÜKSEL AYTUĞ

Gözetlemeye hazır mısınız?

İşte televizyon sektöründeki yaratıcılık kabızlığının ispatı: Biri Bizi Gözetliyor adıyla tanıştığımız Big Brother yarışması yıllar sonra yeniden Star TV ekranında izleyici ile buluşacak. Gençler yine stüdyoya dönüştürülmüş bir evde toplanıp her hafta içlerinden birini elemeye çalışacaklar.
Onların 24 saat ne yaşadıkları da eve yerleştirilmiş kamera ve ses sistemleri ile ekrana yansıtılacak.
Programın tanıtım metnindeki bir ibare dikkatimi çekti. Şöyle demişler: 'Dünyada yayınlanan taklitlerinin aksine, Big Brother'da öne çıkan birinci kural, yarışmacıların birbirleriyle pozitif rekabet ve dayanışma içerisinde olmaları...'
Türkiye'de bir yarışmanın tutması için kavga dövüşün farz olduğu gerçeğinden hareketle, acaba format sahibi sevgili Endemol'cü dostlar, yarışmanın dostluk ve dayanışma içinde geçeceğine gerçekten inanıyorlar mı? Malum; şöhret olma, parlama kaygısı, aile özlemi, bir evde haftalarca kapalı kalmanın getirdiği stres, hiç tanımadığı insanlarla 200 metrekareyi paylaşmanın yaratacağı gerilim vs. varken, 'dostluk ve barış' kimin umurunda olacak, doğrusu çok merak ediyorum. Neyse, 'gözetleyip' göreceğiz!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.