YÜKSEL AYTUĞ

Şota olmamış

Okurumuz Sevda Şengül, Şota Arveladze'nin rol aldığı reklamla ilgili eleştiriler yapmış:
"Merhaba Yüksel Bey, size Avea'nın son zamanlarda ekranlarda dönen reklam filminden bahsetmek istiyorum. Aslında milyonlarca abonesi olan bir GSM operatörünün inandırıcılık açısından yoksun kalması beni şaşırttı. Şota Arveladze'yi reklamla uyumsuz buldum. Uyumsuzluktan kastettiğim, asla o kişiyi küçümsemek değil. Sadece Şota Arveladze reklama biraz uzak kalmış. Bu görüşe sahip olan sadece ben miyim bilmiyorum ama diğer operatör reklamlarına göre Avea'nın bu reklamı bana göre sönük kalmış. Fikir güzel ama ortaya çıkanlar hakkında aynı şeyi söyleyemeyeceğim ne yazık ki. Şota yerine bir genç (erkek veya kadın farketmez) veya çocuk oyuncuların (Türkcell'deki formattan farklı olarak) yeteneklerinden yararlanılsa, ileriye yönelik planları olan bir operatör için daha çekici olurdu diye düşünüyorum. Duruma 'Fransız kalmak' deyiminden yola çıkarak yorum yapılacak olursa; Şota, Avea'ya, biz Şota'ya Fransız kaldık... Saygılarımla."

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.