YÜKSEL AYTUĞ

Kıvanç-Serenay iş yapar mı?

Sokağa çıkıp özellikle genç televizyon izleyicilerine 'Yeni sezon dizilerinde en çok hangi ikiliyi başrolde görmek istersiniz?' diye sorulsa, eminim çok büyük bir çoğunluk 'Kıvanç Tatlıtuğ-Serenay Sarıkaya' yanıtını verecektir. Çünkü her ikisi de hem kusursuz fizikleri, hem rol yetenekleri, hem de giyim kuşam ve tavırlarıyla gençlerin gözünde idol olmanın da ötesine geçmiş durumdalar.
Eğer bir aksilik olmazsa, izleyicilerin bu hayali gerçek olacak. Kıvanç ile Serenay, Ocak ayında yayına girecek dizi için büyük ölçüde anlaşma sağladı. İşin ilginç tarafı ise Kıvanç'ın yapım şirketine rol arkadaşı olarak Serenay'ın ismini önermesi. Söylenenlere göre, teklif Kıvanç'tan gelince, Serenay da fazla düşünmeden kabul etmiş.
Malum, büyük umutlarla ekrana sürülen dev prodüksiyon 'Kurt Seyit ve Şura' beklenen reytingi alamayınca, fatura büyük ölçüde Kıvanç'ın partneri Farah Zeynep Abdullah'a kesilmişti. (Bunun büyük bir haksızlık olduğunu daha önceki yazılarımda belirtmiştim.)
Görünen o ki, Kıvanç yeni bir hayal kırıklığı yaşamamak için bu kez tüm inisiyatifi eline almış ve kendine garantili bir partner bulmuş. Ama olur ya, eğer bu kez de maya tutmazsa, Kıvanç kolay kolay toparlanamaz gibi geliyor bana.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.