YÜKSEL AYTUĞ

Üç doğru bir yanlış

Geçen sezon bu sütunlarda yazmıştım; Zengin Kız Fakir Oğlan'ın, hiç reklamı yapılmamasına, medyada pek az yer bulmasına rağmen TRT ekranının en başarılı dizilerinden biri olduğunu...
Bu nedenle yeni sezonda FOX'a transfer olmasını hiç yadırgamadım.
Cuma gecesi dizinin FOX ekranındaki ilk bölümü yayınlandı.
Birol Güven ve MinT Yapım, gala bölümüne iyice asılmış, ortaya son derece keyifle izlenen 'dört üçlük' bir bölüm çıkmıştı. (Neden 'dört dörtlük' olmadığın birazdan anlayacaksınız...) Birol Güven dizilerinin pek çoğunda olduğu gibi alt metinlerde son derece faydalı sosyal mesajlar yer alıyordu.
Makamların geçiciliği, hukukun üstünlüğü, karşılıksız yapılan iyiliklerin bir gün mutlaka iyilik olarak geri döneceği gibi yüreğimizi sıcacık yapan mesajlar, kaliteli esprilerin ambalajında seyircinin eline tutuşturuluyordu.
Ancak bu üç güzel mesajın yanında onları gölgeleyen bir anti-mesaj da vardı. Evin hanımı, "Opera biletlerini kaybettik" deyince, evin reisi "Oh, verilmiş sadakamız varmış. Ne işimiz vardı bizim operada" diyordu.
Mesajın, zaten kör topal ilerleyen kültür-sanat yaşantımız üzerindeki 'aşındırıcı etkisini' uzun uzun anlatmama gerek yok sanırım...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.