YÜKSEL AYTUĞ

Bir millet İngilizce öğreniyor

Televizyonda bir kahve reklamı dönüp duruyor. Belli ki piyasaya hakim olan yabancı markalara karşı 'milli mücadeleye' girişilmiş. Reklamda Mehter Marşı ve yeniçeriler de kullanılmış. Yani 'Türk kahvesi'ne kararlı bir vurgu var. Ayrıca 'Kahve Yemen'den gelir' sözüne atıfla 'Kahve Mahmood'dan gelir' deniliyor. Bir de sloganları var: 'Bir millet öğreniyor...'
İyi güzel de, millet neyi öğreniyor? 40 yıllık Mahmut'un İngilizce yazılışının Mahmood olduğunu mu? Nerede kaldı şimdi 'milli' konsept?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.