YÜKSEL AYTUĞ

atv dizileri konuşturuyor

Medya araştırma şirketi İnterpress'ten sevgili dostum Deniz Bağcı, köşemiz için yine çok özel iki araştırma derlemiş. İlki, yerli dizilerin Şubat ayı boyunca medyada haber olma istatistiğiyle ilgili. Listede büyük bir atv dizileri ağırlığı görülüyor. Medyada en çok haber olan diziler arasında ilk 10'un içine tam beş atv dizisi girmiş. Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz, 194 haberle listenin açık ara zirvesinde. Kırgın Çiçekler 165 haberle ikinci sırada. Yeter (137), Aile İşi (113) ve Kertenkele (113) de ilk 10 içinde yer alan diğer atv dizileri olmuş.
İkinci istatistik ise Şubat ayında kendi gününde reytinglerde ilk üçe giren programların aylık reyting ortalamalarını baz almış. Buna göre pazartesi ve salı günlerinde atv dizileri Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz ve Kırgın Çiçekler, adeta zirveye abone olmuş. En dikkat çekici veri ise Total'de Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz'ın, aylık ortalama 9.14'lük reyting puanıyla Kurtlar Vadisi: Pusu'ya (6.95) adeta nal toplatmış olması. Görünen o ki; reytinglerde de, medya ağırlığında da, sanal âlemde de, dost sohbetlerinde de atv koptu gidiyor...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.