YÜKSEL AYTUĞ

Kod adı: Londra

Filme sadece 'seansı uygun olduğu için' gittim.
Çünkü o saatte evde temizlik vardı. Yani başıma gelecekleri bile bile gittim filme.. Kod Adı:
Londra'nın tam bir klişeler silsilesi olduğu, fragmanından beliydi yoksa. Yine ABD Başkanı'nı ölümden kurtaran bir güvenlik uzmanı. Yine terörün odağı olarak gösterilen İslam coğrafyaları ve yine dünyayı kötülerden kurtaran ABD'nin kör parmağım kör gözüne propagandası...
Filmi izlerken, 'İyi ki Antalya'da yapılan G20 zirvesi öncesinde vizyona girmemiş' diye düşündüm. Çünkü Londra'ya cenaze töreni için taziyeye giden dünya liderlerinden beşi öldürülüyordu. Filmin tüm dünyada gösterime girdiği hafta Londra'da terör alarmının kırmızıya yükseltilmesi de yapımcısının bile hayal edemediği bir 'lansman' oldu.
Filmin ana fikri şu: 'Eğer karşınızda iyi örgütlenmiş teröristler varsa, dünyanın en iyi korunan lideri ABD Başkanı bile güvende değildir.' Muhtemelen filmin gizli sponsoru da, şişkin iç güvenlik bütçesi nedeniyle sıkça eleştirilen Beyaz Saray'dır...
Terör belası yüzünden alışveriş merkezlerine giremediğimiz, metrolara binemediğimiz şu günlerde yüreği olan gitsin.
Ya da 'Çivi çiviyi söker', 'Karda donanı buzla yuğalar' diyenler...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.