YÜKSEL AYTUĞ

46’ya bağlamak

Klişe aşk üçgenlerinden, entrikalı ergen hikayelerinden, birbirinin kopyası ağa dizilerinden fena halde sıkılmış bir dizi mağduru olarak Star'ın yeni dizisi 46 Yok Olan'ı dört gözle bekliyordum. En azından konusu farklıydı. Bir de yıllardır tiyatro sahnesinde Bir Delinin Hatıra Defteri ile izleyenleri mest eden Erdal Beşikçioğlu'nun 'tam kendine göre olan' psikopat/doktor rolünü nasıl oynayacağını merak ediyordum. Ne var ki ilk bölümün ardından ağzımda sadece keçiboynuzu tadı kaldı.
'Ne yapsan, ne etsen her zaman en kötüsü ilk bölümdür' kuralı maalesef 46 Yok Olan için de geçerliydi. Şamanizm ve genetik gibi ortalama dizi izleyicilerinin dudak bükeceği iki 'uzak' eksende gelişen hikaye 'fazla A/B' kaldı. Çekim tekniği ve montajı da haddinden fazla 'Amerikalı' kalınca, ortaya izleyiciye dirsek gösterecek kadar snob bir dizi çıkmış oldu. Bunların yanı sıra Erdal Beşikçioğlu dışında rolüne ısınan ikinci bir oyuncu da olmayınca, beklentilerimin yarısı taca çıktı. Zaten Star'ın yayın için seçtiği geç saat de 'kaygısını' ortaya koyar cinstendi.
Durum böyle olunca, izleyeni '46 Yok Olan'a bağlamak' zor görünüyor. Yine de 'sürüden ayrı' olanları severim. Umarım reyting kurdu, bu diziyi de kapmaz...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.