YÜKSEL AYTUĞ

İşte sponsorluk!

Atatürk ya da Mevlana film projeleri dururken, Türk Hava Yolları'nın iki 'hayali' kahraman Batman ve Superman'in filmine sponsor olmasını yadırgadığımı yazmıştım.
Katılan da oldu, karşı çıkan da... Ama THY'nin yeni 'sponsorluğunu' ayakta alkışladım...
Göklerdeki gururumuz THY; çok yakında görme yeteneğini kaybedecek olan 6 yaşındaki ABD'li minik kız Elisabeth Myers'in dileğini yerine getirmek için adeta seferberlik ilan etmiş. Kızı ABD'den alıp Roma'ya uçurmuşlar.
Elisabeth'in son dileği, Papa ile tanışmakmış; gerçekleştirmişler...
Papa Francesco, kızın başını elleri arasına alıp şifa duası okumuş.
Bazen tıbbın yetersiz kaldığı anlarda devreye manevi güçler girer. İnşallah bu kızcağız da kazandığı moralle o hastalığın üstesinden gelir.
THY'ye gelince...
Dünyanın ısrarla dinler savaşına sürüklendiği, inanışlar arasına görünmez dikenli tellerin örüldüğü böylesine kritik bir dönemde; bir Müslüman ülkenin havayollarının, bir minik Hıristiyan kızı Papa'ya kavuşturması nasıl da anlamlı.
İşte benim demek istediğim tam da buydu...
Bir avantür filme sponsor olduğunuzda, bir aylık tanınırsınız ama 'gönüllere' sponsor olursanız, ömür boyu...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.