YÜKSEL AYTUĞ

Denizler çöplük değildir!

Adamın, eski GSM operatörüne kızıp işe yaramaz gördüğü cep telefonunu savurarak denize fırlattığı Türk Telekom reklamı, çevre duyarlılığına sahip izleyicilerden büyük tepki alıyor. Okurumuz Cem Liman da tepkisini, internet üzerinden bir kampanyaya dönüştürmüş:
"Yüksel Bey, inşallah Türk Telekom'un denizleri çöplük gibi gösteren reklamı, sayenizde yayından kaldırılır. Firmanın 'İndirim Şenliği Başlıyor' konulu reklam filminin 10'uncu saniyesinde eski bir telefon denize, İstanbul Boğazı'na fırlatılıyor. Denizler çöplük değildir. Bu reklam filmini izleyen çocuk, genç, yetişkin, yaşlı herkeste denizlerin kirlenmeyeceği, denize çöp atılabileceği algısı oluşturuluyor. Hele hele pili ile birlikte denize atılan cep telefonunu konu alan bir reklam filmini milyonlara izletmek kabul edilebilir bir eylem değil.
Denizlerin ve çevrenin korunması adına; bu reklam filmini kınıyor ve tüm çevreci kurumları, amatör ve ticari balıkçıları, çevreye duyarlı herkesi bu reklam filminin kaldırılması için imza kampanyasına davet ediyorum."

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.