YÜKSEL AYTUĞ

Fukara TV sunar

Bayram geldi ve televizyon ekranı yine susuz çöllere döndü. Dizilerin yeni bölümleri yerine tekrarlarını ya da 'özel bölüm' adını verdikleri kolajları dayıyorlar. Bütün bayram ekranı, kerameti kendinden menkul sulu zırtlak yarışmalara ve televizyonda bilmem kaçıncı kez izlemekten her karesini ezberlediğimiz beylik filmlere kaldı. Bayram için 'özel' hazırlık yapan sadece iki kanal var: Sezonun gölgede kalmış ama kaliteli yerli filmlerini peşi sıra yayınlayan TRT 1 ve o özlediğimiz 'bayram özel eğlence programlarının' benzerlerini ekrana taşıyan TRT Müzik...
Peki niye bu ekranlar, herkesin konvoy olup şuurunu yitirmiş halay gibi güneye sürüklendiği metropoller kadar ıssız hale geldi? Yanıtı aslında az önceki cümlenin içinde gizli. Reklam verenlere göre millet tatile gittiği için televizyon izlemeyecek. O nedenle dizileri, özel programları reklamla desteklemek, 'boşa para harcamak' demek. Eh, reklamı olmayan diziyi kim yayınlayıp da zarara girsin ki...
Yani... Televizyona 'fakir halkın eğlencesi' diyoruz ya, külliyen yanlış. Televizyonda iyi, kaliteli, yeni bir şey izlemek, sadece cebinde para olanın ayrıcalığı.
Sık dişini fukara halkım, birkaç gün sonra dönecekler...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.