YÜKSEL AYTUĞ

Peki ya sonrası?

Bayram süresince haber bültenleri tatil yörelerinin haberleriyle doluydu. İğne atsan yere düşmeyen sahiller, halkın ekmek fırınlarına hücum ettiği adalar vs...
Bekledim ki bir haber merkezi de 'Bayram tatilcileri gittikten sonra tatil yörelerinin halini' resmetsin.
Ne yazık ki, kimsenin aklına gelmedi.
Örneğin; Kuzey Ege'nin cennet koylarına, şahane şelalelerine, ormanlık piknik alanlarına gitselerdi.
Orada yığılmış çöp dağlarını görüntüleselerdi.
Edremit Körfezi'ndeki her biri doğa şaheseri adacıklarda birikmiş çöp poşetlerini, karpuz kabuklarını, pet şişeleri teşhir etselerdi. Küçükkuyu'dan Akçay'a kadar olan kıyı şeridinde bayram yoğunluğuna yanıt verecek altyapısı olmayan turistik tesislerin, lağım sularını nasıl denize boca ettiklerine bir baksalardı.
Bayram tatilcilerinin, gecesi 80 liradan kiraladıkları pansiyonları terk ettikten sonra geride bıraktıkları odaların harap halini kayda alsalardı.
Eminim, haber bültenlerine koyacakları görüntüler, bir nükleer savaş sonrasını anlatan 'The Day After' (Yarından Sonra) filmini aratmazdı.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.