YÜKSEL AYTUĞ

İki yarışmanın kırması

Bazı yarışmalar, sunucularıyla fena halde özdeşleşiyor. Sonradan onları birbirinden ayırmak, değiştirmek, dönüştürmek zorlaşıyor. Örneğin; Mehmet Ali Erbil'in dönüp dolaşıp yine Çarkıfelek'te karar kılması gibi...
Son dönemin en başarılı yarışma sunucularından İlker Ayrık da, kariyerinin zirvesini Kanal D ekranlarındaki Ben Bilmem Eşim Bilir ile yaşamıştı. Oradaki performansı, oyunculuk kariyerini bile gölgeleyecek bir düzeye erişmişti. Ayrık daha sonra bir dönem Acun Ilıcalı ile fenomene dönüşen Var mısın Yok musun?'a transfer oldu. Star TV'deki programın ismi de Var mısınız Yok musunuz? olarak değiştirildi. Ama ismine 'çoğul eki eklemek' reytinglerin çoğalmasını ve yarışmanın Acun Ilıcalı zamanındaki kadar sükse yapmasını sağlamadı. Çünkü ortaya melez bir yarışma çıkmıştı. Bir tarafıyla Var mısın Yok musun?, diğer tarafıyla Ben Bilmem Eşim Bilir'i çağrıştıran bu 'kırma' tür, izleyici tarafından yadırgandı.
Yarışma, yaz aylarının tenha ekranına tutunabilir ama kış gelip de reyting rekabeti çetinleşince, 'Yokum' diyebilir...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.