YÜKSEL AYTUĞ

Olimpiyat mı dediniz?

Bilmem bu vahşi gündemin arasında aklınıza geliyor mu ama 5-21 Ağustos tarihleri arasında Brezilya'nın başkenti Rio de Jenerio'da yaz olimpiyatları düzenlenecek. Bütün dünyanın gözü kulağı oraya çevrilecek. Ta, eski Yunan'dan beri olimpiyatların dünya barışına hizmet eden bir özelliği var. Oyunlar sırasında savaşlar, çatışmalar kesilir. Dünya bunu uzun bir süredir unutmuştu. İnşallah bu sefer hatırlanır...
Ancak spor medyasında olimpiyat ruhunu hatırlatacak, sporseverleri olimpiyatlara hazırlayacak bir eyleme rastlamıyorum. Örneğin; Enis Kuşku adlı kürekçimizin, madalya şansı olduğunu bir kriminal olay sayesinde öğrendik. Ne yazık ki bir maganda, sporcumuzu bıçakladığı için onun olimpiyatlara katılma şansını yok etti.
Ben bir başka sporcumuzdan ise televizyondaki bir akıllı telefon reklamı sayesinde haberdar oldum. Tutya Yılmaz adlı sporcumuz meğer bugüne kadar olimpiyatlara katılan en genç jimnastikçimiz imiş. Peki bizim spor medyamız şu anda ne ile meşgul? Her zaman olduğu gibi 'uçurtma' transfer haberleriyle. Acaba diyorum, bir 'sporsever spor müdürü' çıksa da, olimpiyat takımımızda yer alan sporcularımızı her gün hiç olmazsa üçerli beşerli gruplar halinde bize tanıtan özel bir olimpiyat sayfası yapsa nasıl olur!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.