YÜKSEL AYTUĞ

Adam da öptü mü?

Bir gofret reklamı var, acayip seksi. Yok yok, birbirinden yakışıklı delikanlıların kaslarını gösterip çikolata kazanı karıştırdığı, o sırada şuh kadın sesinin 'Senin kolların niye bu kadar güçlüüü?' diye sorduğu o malum reklamdan söz etmiyorum. Bu seferki, bir kadının çikolata krizi yaşadığı ana denk geliyor.
Bir gece yarısı kadın, bakkalını arıyor. İstediği gofreti tarif edip yanlışlık olmasın diye de sıkı sıkıya tembih ediyor. Telefonu kapatırken de alışkanlıkla 'Öptüm' diyor. Sonra söylediğine kendi de şaşırıp 'Ayy, öptüm dedim adama yaa' diyor.
Reklamın son karelerinde ise bizim hatunu, son derece yorgun, saçı başı dağılmış ama bir o kadar da 'tatminkar' bir ifadeyle koltuğa yayılmış, gofretini yerken görüyoruz. Benim mi kafam muzırlığa çalışıyor, yoksa 'Öptüm' lafını duyan bizim bakkalın çırağının ziyareti beklenenden daha mı uzun sürüyor, orası meçhul!..
Bir dönem de +18 imalar içeren 'büyük boy' bir dondurma reklamı vardı. İyi de, kadınların çikolata krizi ile seksi birleştiren bu reklam furyası da nereden çıktı? Mutlaka benim atladığım bir şeyler olmalı. Gidip kütüphanemdeki Freud eserlerini bir daha karıştırayım bari!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.