YÜKSEL AYTUĞ

Mavi ağız modası

İki reklam, geçen hafta aynı kuşakta arka arkaya denk geldi. İlkinde, bir diş macununun ağız ve dili maviye boyayarak temizlediği ve böylece insanın o temizliğin farkına vardığı anlatılıyordu. Hemen arkasından ekrana gelen cips reklamında ise acılı cipsin, dili ve damağı anında maviye boyadığı belirtilerek, 'Acının rengi değişti' deniyordu.
Anlamadığım, bu ağzı maviye boyama modasına neden ihtiyaç duyulduğu. Aramıza karışan mavi dilli uzaylıları kamufle etmek için olmasın sakın...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.