YÜKSEL AYTUĞ

Yerli malı haftası

Benim çocukluğumda vardı. Yerli Malı Haftası'nda ülkemizde yetişen sebze, meyve, kuru yemişleri yüklenir, okulda minik bir parti verirdik. Tabii o zamanlar kitaplarda gururla şu cümleyi okurduk: 'Türkiye tarımda kendi kendine yetebilen yedi ülkeden biridir...' Hey gidi günler hey...
Beni yıllar önceki Yerli Malı Haftası'na götüren umut verici gelişme ise bu hafta futbolda yaşandı. Şenol Güneş'in çalıştırdığı Beşiktaş, Süper Lig'de şampiyon oldu. Abdullah Avcı'nın başındaki Başakşehir ile Aykut Kocaman'ın teknik direktörlüğünü yaptığı Atiker Konyaspor, Ziraat Türkiye Kupası'nda final oynadı. Hafta sonu ise Süper Lig'e yükselme mücadelesinde, teknik direktörlüğünü Mustafa Denizli'nin yaptığı Eskişehirspor ile Yılmaz Vural'ın çalıştırdığı Göztepe karşı karşıya gelecek.
Diğer yandan, Tudor'lu Galatasaray ile Advoocat'lı Fenerbahçe'nin hali ortada. Sarı-lacivertlileri geçen yıl çalıştıran Vitor Pereira ise bu yıl 1860 Münih takımını Alman ikinci liginden üçüncü lige düşürdü.
Yıllar sonra beynimde unutulmaya yüz tutan o tekerleme dönüp duruyor: 'Yerli malı, yurdun malı. Herkes onu kullanmalı...'
(Sakın ola ki, değerli teknik direktörlerimize 'mal' gözüyle baktığım sanılmasın. Teşbihte hata olmaz!)

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.