YÜKSEL AYTUĞ

Lütfen zayıflama İrem

Kanal D'nin yeni yarışması 'İrem Derici İle Eğlenmene Bak', bir zamanlar Serdar Ortaç'ın sunumuyla üne kavuşan müzik yarışmasının devşirilmiş hali.
Bu format her zaman iş yapar. Özellikle de yaz aylarının gelip ekranların 'hafiflediği' şu günler için ideal.
Yine bir tarafta erkek, bir tarafta kadın şarkıcılar var. Hem hünerlerini sergileyip birinci olmaya çalışıyorlar, hem de fırsat bu fırsat yeni şarkılarını tanıtıyorlar. Eski formata eklenen yeni bölümler de ilginç. Özellikle 'Ay Şiştim', 'Sır' ve 'Öttür Bakalım' etapları çok neşeli. Ancak bu yarışmada konuk seçimi çok önemli. Yarışmanın ruhuna uygun, kasılmak ve süzüm süzüm süzülmek için değil de gerçekten eğlenmek için oraya gidecek şarkıcıları bulmak ve ikna etmek gerek. İrem Derici'nin iyi bir sunucu olacağını yazan ilk kişi olmanın gururuyla izlediğim performansı, gerçekten de programı domine etti. Ancak İrem'e artık daha fazla zayıflamamasını öneriyorum. O ne öyle?
İyisi mi bu yaz sıcağında hepinize iyi gelecek, soğuk çay reklamı kıvamında bir espri ile yazıyı bağlayayım: İrem bir Derici bir kemikçi kalmış... Bırrrrrrrr!...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.