YÜKSEL AYTUĞ

‘Farkında’ olduk mu?

Görünce 'Helal olsun' dedim. Koca koca kanalların akıl edemediğini, Manisa'daki bir yerel televizyonun haber sunucusu akıl etmişti. ETV kanalının haber spikeri Mustafa Başgülşen, bayramda trafik kazası yaşanmaması için farkındalık yaratmak amacıyla; arife günü ana haber bültenini akan trafiğin içinde, yolun ortasında sundu. Başgülşen, trafiğin en yoğun olduğu ve pek çok kazanın yaşandığı İstanbul- İzmir karayolunun tam ortasında, 'Bu bayram kaza haberi sunmak istemiyorum' sloganıyla ana haber bültenini izleyicilerine ulaştırdı. Ama spiker, bu eylemiyle trafiğin aksamasına yol açmadı. Çünkü sunumlarını ve yorumlarını 70 saniyelik kırmızı ışık arasında yaptı. Yeşil ışık yandığında ise kürsüsünü kenara çekip araçların trafikteki akışına normal seyrinde devam etmelerini sağladı. Başgülşen'e bu ilginç habercilik eylemi sırasında, yolda önlem alan trafik polisleri de yardımcı oldu.
Peki kaç kişi 'farkında' oldu? Bilinmiyor. Bilinen ise, sadece bayramın ilk iki gününde karayollarında 54 vatandaşın hayatını yitirmiş olmasıydı.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.