YÜKSEL AYTUĞ

O kadar salak mıyız?

Bazen düşünüyorum; senaristlerin, reklam metin yazarlarının, haber editörlerinin gözüyle bakınca biz ekran başındakiler o kadar salak mı görünüyoruz diye...
Bu kez konumuz, haber metinleri... Haber sunucusu kardeşimiz az sonra vereceği haberi bir güzel anlatıyor. Sonra haber bandı başlıyor. Anchor'un az önce söylediklerinin özeti yeniden veriliyor. Ardından haberin 'ana hatları' biraz daha detaylandırılmış halde ekrana geliyor. En sonunda baştaki özet tekrarlanıyor. Yani bir haber, ardı ardına tam dört kez, hem de aynı cümlelerle sunuluyor. Bir de aynı haberin 24 saat içinde defalarca ekrana taşınması var ki, o daha büyük bir saçmalık. Olayı ana haberde izliyoruz. Ertesi gün sabah haberlerinde bir daha veriyorlar. Akşam ana haber öncesinde Sıcak Haber'de yeniden önümüze sürüyorlar. Sonra eğer yeni bülteni dolduramamışlarsa, bir kez daha ısıtıp yedirmeye kalkıyorlar.
Sevgili haber editörleri, bülten sorumluları; benden duymuş olmayın ama biz ekran başındakiler duyduğumuzu tek seferde anlayacak kadar IQ sahibiyiz!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.