YÜKSEL AYTUĞ

Yazık oluyor bu izleyiciye

Günlerden cumartesi ve Yakından Kumanda'nın tuşları üzerinde yine sizin parmaklarınız dolaşıyor. Okurlarımız yine dert küpü. Halit Ateş, 'seyirciyi boş şeylerle oyalamanın' adeta sanat haline gelmesinden yana dertli:
"Yüksel Bey merhaba. Önceki hafta kaleme aldığınız 'O kadar salak mıyız?' başlıklı yazınızda o kadar yerinde tespitler yapmışsınız ki, katılmamak elde değil. Haber programlarında bir laf kalabalığı mevcut. Sizin dediğiniz gibi, aynı haberi en az üç defa dinliyoruz. Bültene ayrılan zamanı doldurabilmek için yapıyorlar diye düşünüyorum. Hatta yapacak haber bulamıyor olacaklar ki; Rusya'dan, Çin'den kaza videoları veya komik hayvan videolarıyla, dizi öncesi boşluğu doldurmalık yayınlarmış hissiyatı veriyorlar.
Bu tür içerik bulamama durumu magazin programlarında da mevcut. Bu sefer aynı metni yedisekiz defa dinlemeden içeriği duyamıyoruz. Magazin programı adı altında komedi programlarının bir kısmının veya tamamının verilmesi de cabası. Sonuç olarak madem içerik bulamıyorlar; programın süresini kısaltılabilir ya da bunun yerine yapılan araştırmaları, bilim ve sanat dünyasındaki yenilikleri paylaşabilirler. Saygılarımla."

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.