YÜKSEL AYTUĞ

Komşuluk bitince...

'Ev Avcıları' adlı belgeseli daha önce yabancı kanallarda büyük bir keyifle izliyordum. Emlakçılar, ev sahibi olmak isteyen aileye üç ayrı alternatif sunuyor, aile de program sonunda bir tanesini tercih ediyordu. (Şu sıralar hem TLC'de, hem de TRT Belgesel'de yayınlanmaya devam ediyor) Şimdi bu yapımın yerli versiyonu TV8 ekranlarında 'Emlak Avcıları' ismiyle arz-ı endam eyliyor. Ancak bizimkinde evlerden ziyade emlak danışmanları yarışıyor. Hatta öyle ki; evleri gezenler, onların performanslarını değerlendirip not bile veriyorlar. Haftanın sonunda ise bu puanların ışığında kazanan emlakçı belirleniyor.
İlk programlara şöyle bir göz attım. Herkes 1-2 milyon liralık evlerin peşinde. Belli ki kenar mahallelerde başını sokmak için 200-300 bin liraya ev bakanlara bu program pek yüz vermeyecek. Sanırım emlak piyasasındaki lüks evleri pazarlamaya yönelik bir algı operasyonu söz konusu. Bir de evleri gezenler sürekli oda büyüklükleri, manzara, teknik donanımla filan ilgileniyorlar. Aralarında 'Komşularımız kim? Ne iş yaparlar?' vs. diye soran yok. Bu da gösteriyor ki, 'komşuluk' tamamen bitmiş. Oysa ne güzel bir sözümüz vardı, 'Ev alma, komşu al' diye...
('Emlak Avcıları', TV8 ekranlarında hafta içi her gün 10.45'te yayınlanıyor)

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.