YÜKSEL AYTUĞ

Yine atv konuşuldu

Artık biliyorsunuz; değerlendirme yaparken reyting raporları kadar, kanal ve yapımların yazılı medyada haber olma sayısını ve sosyal medyadaki konuşulma oranlarını da çok önemsiyorum. Interpress medya araştırma şirketi, bu ay yine 2 bine yakın gazete ve dergiyi satır satır inceleyip kanal ve programların yazılı medyada kaç kez haber olduklarını tespit etmiş. Tablonun geneline göz attığımda gördüm ki, Ekim ayı boyunca Türkiye yine atv'nin yapımlarını konuşmuş. Atv tam 1190 habere konu olarak ipi göğüslerken, Kanal D 1011 haberle ikinci, FOX ise 877 haberle üçüncü sırayı almış. Dizilerde de atv'nin büyük bir üstünlüğü söz konusu. 'Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz' 230 haberle açık ara önde. Onu 114 haberle bir başka atv dizisi 'Kırgın Çiçekler' izlerken, Kanal D'nin dizisi 'Meryem' 106 haberle üçüncü sırada. Gündüz kuşağı aktüel programlarında ise atv'deki 'Müge Anlı ile Tatlı Sert' 53 habere konu olarak yine birinciliği kimseye kaptırmamış. İkinci sırada Show TV'deki 'Artık Susma' (43), üçüncülükte ise Show TV'nin bir başka yapımı 'Zahide Yetiş'le' (22) yer alıyor.
Atv, a Haber ve a Spor; Kantar Medya'nın reyting araştırmasında Ekim ayını şampiyonlukla noktalamışlardı. Interpress'in araştırması ise grubun 'hem konuşan, hem konuşturan, hem de konuşulan' olduğunu bir kez daha ispatladı.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.