YÜKSEL AYTUĞ

Görmesem inanmazdım!

Haber bültenlerinde rast geldiniz mi bilmiyorum; İstanbul'da iki soyguncu, ellerinde tabancalarıyla soygun için markete giriyorlar. Biri, market yöneticisini bulup kasayı açtırmak için içeriye geçiyor. Diğeri, giriş bölümünde kasiyerin bulunduğu bölümü tutuyor. O sırada yaptıkları alışverişin parasını ödemek için kasanın önünde bekleyen iki müşteri var; biri orta yaşlı bir hanım, diğeri yaşlı bir adam. Soyguncu silahını onların üzerine çevirmiş. Ama ne kadın, ne adam, ne de kadın kasiyerde en ufak bir telaş, korku yok. Adam alışverişine devam ediyor, kadın parasını ödemeye, kasiyer de işlem yapmaya... 'Alışveriş çılgınlığının' gelip dayandığı noktaya bakar mısınız? Yoksa; teröre, şiddete karşı efsunlandık mı diyelim?
Malum bu aralar marketler arasında acayip bir rekabet var. Bence soyguncuların ziyaret ettiği o market, 'Senin şu kadar şuben var, benim bu kadar şubem var' yarışı yerine, haber bültenlerine çıkan o soygun görüntüsünü kullansa çok daha etkili olur. Haydi yeni reklamın sloganı da benden olsun: 'Ucuzlattık ama canınız kadar değil!'

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.