YÜKSEL AYTUĞ

‘Ertuğrul’un rekoru

Diriliş: Ertuğrul, geçen çarşamba akşamı elde ettiği skorla müthiş bir reyting rekorunun altına imza attı. Bir süredir kayıp olan Ertuğrul Gazi'nin obasına döndüğü, Dündar'ın Hanlı Pazar'ı satmasını engellediği ve Selçuklu Sultanı Keykubat tarafından 'Uç Beyi' ilan edildiği bölüm, tek kelime ile 'soluksuz' izlenirken, AB'de 20.53 reyting ve 42.02 share, Total grubunda ise 16.4 reyting ve 34.69 share oranlarıyla müthiş bir rekorun sahibi oldu. Diriliş: Ertuğrul, aldığı reyting oranlarıyla son yıllarda en çok izlenen yapım olarak adını zirveye yazdırdı.
Bana göre Diriliş: Ertuğrul, sadece TRT için değil,Türk televizyon tarihi için de bir dönüm noktasıdır. Devlet televizyonunun, sahip olduğu imkanları yaratıcı kadrolarla birleştirip özen ve kaliteyi gözettiğinde nasıl 'dünya çapında' bir prodüksiyona imza atacağını herkese göstermiştir. Bu arada sektöre yön verenler tarafından genellikle hakir görülen ve 'önüne ne konulsa yer' diye bakılan Türk televizyon seyircisinin, aslında ne denli seçici olduğu, kaliteyi nasıl ayrı tuttuğu da bu dizi sayesinde belgelenmiştir. Ertuğrul projesine emek verenlere, tüm gücüyle arkasında duran devlet televizyonumuza ve dizinin hakkını veren izleyiciye bir kez daha helal olsun.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.