YÜKSEL AYTUĞ

2050’nin gazete başlıkları

Geçen haftalarda duyurmuştum, TRT'nin ilk futuristik (geleceğe dönük) bilim kurgu dizisi '2050' için geri sayım başladı diye. Dizi, 2050 yılı Türkiye'sine projeksiyon yapacak ve fantastik yapım 'Uzaylı Zekiye'yi saymazsak, Türkiye'nin ilk bilim kurgu dizisi olarak tarihe geçecek.
Peki bizi 2050 yılında nasıl bir Türkiye bekliyor? Diziyi görmeye sabrım yetmedi ve o yılın gazete başlıklarını şöyle bir hayalimde canlandırdım:
'Kılıçdaroğlu, 28'inci seçim yenilgisine rağmen koltuğu bırakmayacağını açıkladı.'
'Uçan metrobüsler de İstanbul trafiğine çare olmadı.'
'104 yaşındaki Ajda Pekkan, mayo tarzı kostümüyle Açıkhava'yı yine salladı.'
'Aziz Yıldırım, 'Gelecek kongrede başkanlığa aday değilim' dedi.'
'Nihat Doğan ile Turabi bu yılki Survivor'ın en iddialı isimleri.'
'Recep İvedik 23'ün çekimleri tamamlandı."
ABD Kongresi, FETÖ'yle ilgili gönderilen 146 kargo uçağı dolusu belgenin ardından 'Deliller yetersiz, yenilerini bekliyoruz' açıklaması yaptı.
'81 yaşındaki Beyazıt Öztürk nihayet evleniyor.'
'Müge Anlı, memlekette faili meçhul cinayet bırakmadığı için jübile yapıyor.'

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.