YÜKSEL AYTUĞ

En çok ‘Eşkıya’ konuşuldu

Medya takip şirketlerinden PRNet'in yaptığı bir araştırma, Kasım ayında en çok konuşulan dizinin atv'deki 'Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz' olduğunu ortaya koydu.
PRNet'in gerçekleştirdiği medya analizine göre, Kasım ayının en çok haber olan üç dizisi şu şekilde sıralandı: 327 habere konu olan 'Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz' birinci sırada yer alırken, onu 254 haberle 'Diriliş:
Ertuğrul' (TRT 1) ve 218 haberle 'Vatanım Sensin' (Kanal D) takip etti.
Diğer taraftan Ajans Press'in 1-30 Kasım tarihleri arasında yaptığı incelemeye göre, ayın en çok izlenen dizisinin 'Diriliş: Ertuğrul' olduğu belirlendi. 'Diriliş: Ertuğrul', 72.51 total reyting oranıyla liderliği göğüsledi.
Kasım ayında en çok izlenen diziler sıralamasında, 'Söz' (Star), 45.08 total reyting oranıyla en çok izlenen ikinci dizi oldu. 'Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz' 37.97 reytingle üçüncü, 'Bizim Hikaye' (FOX) 33.80 ile dördüncü, 'Kanatsız Kuşlar' (atv) ise 33.44 ile beşinci oldu. İlk beşte atv'nin iki dizi ile yer alması, kanalın bu kulvardaki başarısını belgeleyen bir başka istatistik oldu.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.