YÜKSEL AYTUĞ

ATV’den üçte üç

?2017'nin tartışmasız en başarılı kanalı atv, yılın son ayı olan Aralık'ı da 'üçlük' atarak tamamladı. Interpress'in 2 bini aşkın gazete ve dergiyi tarayarak her ay düzenli olarak yaptığı araştırmada atv, medyada en fazla haberi yer alan kanal olarak birinciliği elde etti.
Yaşam/aktüel kategorisinde 'Müge Anlı ile Tatlı Sert' yine birinciliği kimseye bırakmazken; diziler liginde de 'Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz', medyanın en fazla ilgi gösterdiği dizi olarak en ön sırada yer aldı.
Yazılı medyada en fazla haberi yapılan kanal, 1406 haber ile atv olurken, onu 1204 haber ile Kanal D ve 831 haber ile Show TV izlemiş. Gündüz kuşağında yer alan yaşam/ aktüel programları arasında ise atv'de yayınlanan 'Müge Anlı ile Tatlı Sert' 95 haber ile açık ara birinciliğe yerleşirken, Show TV'deki 'Zahide Yetiş'le' (28) ikinci, Bloomberg HT'de yayınlanan 'Doğa Rutkay'la Her Şey Bu Masada' (25) üçüncü olmuş. Diziler arasında ise atv dizileri listelere ağırlığını koymuş.
'Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz' 191 haber ile yazılı medyanın en fazla ilgi gösterdiği yapım olurken, onu bir başka atv dizisi 'Kanatsız Kuşlar' (140) izlemiş.
Üçüncü sırada ise 138 haber ile Kanal D dizisi 'Vatanım Sensin' yer alıyor.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.