YÜKSEL AYTUĞ

Gençler aşka inanmıyor

Bu kez bir okur mektubunu değil, Beykoz Üniversitesi'nin gerçekleştirdiği çarpıcı bir anket sonucunu paylaşmak istiyorum. Özellikle günümüz gençlerinin aşka bakış açılarının nasıl değiştiğini gözler önün sermesi açısından bana son derece ilginç geldi.
Beykoz Üniversitesi Sanat ve Tasarım Fakültesi tarafından yedincisi gerçekleştirilen Gençlerin Aşka Bakışı 2018 konulu anket, son yıllarda gençlerin aşka bakışının önemli ölçüde değiştiğini ortaya çıkardı. İnternet ortamında gerçekleştirilen ankete 17-27 yaş arasındaki 831 üniversite öğrencisi katıldı.
Gençler, aşık oldukları kişi için sahip oldukları hiçbir şeyden vazgeçmek istemiyorlar. Ankette gençlere 'Aşık olduğunuz kişi için ailenizden mi, paradan mı yoksa okulunuzdan/işinizden mi vazgeçersiniz?' diye sorulduğunda, gençlerin yyüzde 42,9'u gibi önemli bir bölümü aşk için hiçbirinden vazgeçmeyeceklerini belirtti.
Ankete göre; aşk için yapılacak en büyük çılgınlığın 'tüm hayatından vazgeçmek' olduğunu söyleyen gençler, günümüzde artık aşka daha materyalist yaklaşıyorlar.
Görünen o ki, 'Aşk, öncelikle kendinden vazgeçmektir' ya da 'İki gönül bir olunca samanlık seyran olur' lafları, sadece lafta kalmış!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.