YÜKSEL AYTUĞ

‘4 Kadın’ın evi pek dağınık!

Kanal D'nin yeni sabah kuşağı programı '4 Kadın Zamanı'nın ilk iki bölümünden doğrusu pek bir şey anlamadım. Hem yapımcısının, hem hanımların kafası biraz karışık gibi geldi bana. Her telden çaldılar. Bir magazine daldılar, bir sosyal olaylara değindiler, bir mutfağa girdiler. Ancak "Hayattaki her şey bu programda olacak" demekle işin içinden sıyrılamıyorsunuz. Programın mutlaka bir kimliği, çerçevesi, hedef kitlesi, amacı olmak zorunda.
Örneğin, ilk bölümde yer alan son derece önemli bir konu, bu karmaşada karambole geldi. Almanya'da binlerce Türk çocuğunun ailelerinden kopartılarak Alman ailelerin yanına verilmesi, ulusal kimliklerinin, dinlerinin ve dillerinin zorla değiştirilmeye çalışılması bana göre tek başına bir haftalık konuydu.
Bizde bazı programlar yayın hayatına 'kervan yolda düzülür' mantığı ile başlar. Sonunda suyun yolunu bulması beklenir. Ama gördüğüm kadarıyla 4 Kadın'ın (Seda Akgül, Derya Tuna, Hande Ataizi, Eylül Öztürk) evi pek dağınık. Umarım daha önceki benzerleri gibi, atv'de Müge Anlı'nın programı başlayınca buhar olup uçmazlar.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.