YÜKSEL AYTUĞ

‘Saçma güzel’in peşine düşmek...

Ekranda acayip görünenlerin prim yaptığını, komedi niyetine türlü saçmalığın ekrana serildiğini görünce, bu sütunlarda 'Acaba normal olduğum için ben mi anormalim?' diye sormuştum. Cevabını bir televizyon reklamında buldum.
Evet, galiba biz 'normaller' bayağı bir azınlıkta kalmışız!
GSM operatörü reklamında, gençlerin türlü saçmalık ve tuhaflığa 'bayıldığını' izliyoruz. Hepsi 'Saçma güzel'in peşinde. Acayiplik okyanusunun ortasında kulaç sallayan gençler birbirlerine soruyor: "Siz nasıl takılıyorsunuz orada?" Hatta bir ara dış ses "Arayıp bulurum saçma güzeli" bile diyor. Saçmalığın, tuhaflığın, acayipliğin ve absürtün bu denli yüceltildiği başka bir çağ yaşanmamıştır.
Her gerçek deli, kendi dışındaki tüm insanların delirdiğine inanırmış. Kendimi aynen öyle hissediyorum...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.