YÜKSEL AYTUĞ

‘Son dilimi kapma’ teknolojisi

Her şey gibi buzdolapları da 'akıllı' oldu. Cep telefonunuzdan dolabın içini görebiliyorsunuz. Hatta bazı buzdolapları, kahvaltı rafı hafiflediğinde size mesaj gönderip 'Peynir al' diye dürtüyor!
Tabii burada akıllı olan, buzdolabından ziyade 'tüketim toplumu' inşa edenler.
Yeni buzdolabı reklamında da evin iki çocuğu ve babaları, cep telefonlarından 'dikizledikleri' evdeki buzdolabında son bir dilim pasta kaldığını görüp onu mideye indirmek için telaşla eve koşuyorlar.
Ama ne görsünler; anne, o son dilimi afiyetle yiyor.
Ben o sahneyi görüp de tam 'Hiçbir anne, evdeki son dilim pastayı yemez.
Anne yüreği buna el vermez' diye yazı döşenmeye hazırlanırken, anne yana çekiliyor ve tezgahın üzerinde yeni ve kocaman bir pasta beliriyor. Ana yüreği işte...
Şimdi de gelelim zurnanın 'zırt' dediği yere. Firma, bu ürününü 'Son dilimi kapma teknolojisi' diye gururla tanıtıyor. Bu durumda can alıcı soruyu sormak da bana kalıyor: Kalan son dilimi kapmak için birbirini ezen insan topluluğuna ne zamandır 'aile' deniyor?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.