YÜKSEL AYTUĞ

Reklamın alt yazısı

İzleyici, artık her gördüğünü ince ince analiz etme yetisi kazandı. İşte okurumuz Ulaş Atagün'ün bunu belgeleyen yazısı:
"Geçen günkü yazınızda soğuk çay reklamlarının 'kolaya kaçmak' ibaresiyle diğer içeceklere laf attığını söylemişsiniz. Ben olayın bu kadar masum olduğuna inanmıyorum. Yanlış bilmiyorsam, Lipton ve Coca Cola aynı grubun ürünleri. Bence maksat, çay reklamı yaparken kola reklamını da araya sokuşturmak. Zaten reklamı dikkatle izlerseniz Cengiz Bey'in yaptığı omuz hareketi de Coca Cola reklamındaki Tarkan'ın hareketinin aynısı.
Yani bilinçaltına oynayarak tüketiciye 'Çay içmiyorsan kola iç. Onu da bizden iç' demeye getirmişler. Sağlıcakla ve esen kalın."

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.