YÜKSEL AYTUĞ

Şota’lı reklamlara bayılıyorum

Yıllar önce onu reklam oyuncusu olarak ekranda ilk kez gördüğümde bu sütunlarda uzun uzun kendisinden söz etmiştim. Trabzonspor'un efsane oyuncularından, şimdinin başarılı teknik direktörü Şota Arvaladze, bu kez cep telefonlarına indirilebilen bir otomatik tercüme uygulamasını tanıtıyor. Ama ne tanıtmak...
Gürcü teknik direktör, maç sonu basın toplantısında gayet düzgün Türkçe konuşuyor.
Ama yanındaki tercüman, aldığı parayı hak etmek için olsa gerek onun sözlerini Türkçeden yine Türkçeye çeviriyor. Şota şaşkın: "Bu ne ya? Türkçeden Türkçeye tercüme. Bunu babam da çevirir" diyor. O anda Şota'nın babası yanında beliriyor ve bir tercüme de o yapıyor.
Sonra yeni tercüme programını işletip takımındaki yabancı futbolcularla harika bir şekilde anlaşınca iç çekiyor:
"Harika çeviriyor ya. Keşke bizim takım da böyle top çevirebilse..." Şota tam bir 'doğal' komik.
Hani hapşırsa gülünecek tiplerden. Bir dönem konuk olduğu tüm talk show programlarının reytingini yükseltmesi de bu yüzden. Eğer kariyerine futbolcu olarak değil de komedyen olarak başlasaydı sanırım şimdi ondan 'Yeni yüzyılın Şarlo'su' diye söz ediyor olurduk.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.