YÜKSEL AYTUĞ

Fenerbahçe’ye yardım mı?

Haydi 'Fener olup' yanalım... Peki ne için? Yönetimlerin hesapsızca savurduğu trilyonları cebimizden ödemek, yapılan yanlış transferlerin faturalarını karşılamak, sadece transfer dönemi yaklaştığında futbol oynamayı aklına getiren, haftalarca küme düşme potasında dolaşarak taraftarını kahreden şımarık futbolcuların villalarının bahçıvan ücretlerine ortak olmak, otomobillerinin depolarını doldurmak için mi?
Sosyal medyadaki paylaşımlara bir bakın: 'En zengin iş adamı Ali Koç, en zengin medya patronu Acun Ilıcalı, en zengin komedyen Cem Yılmaz; para dileniyorlar...' İşin aslı belki öyle olmayabilir. 'Fener ol' yardım kampanyası, Fenerbahçe'nin geleceğini inşa etmek için kulüp ile taraftar arasında yeni bir gönül bağı ve güç birliği kurmayı hedeflemiş olabilir. Ama belli ki kampanyanın amacı insanlara iyi anlatılamamış. Bir Fenerbahçeli olarak burada büyük bir 'halkla ilişkiler aczi' tespit ettiğimi söylemek zorundayım.
Geçen hafta, derdi aç insanları kurtarmak, koruyup kollamak olan bir kampanya daha vardı. Müge Anlı, Kızılay ile işbirliği yapıp üç günde tam 4 milyon lira topladı. Bununla Erzurum ve Gaziantep'te iki sabit ve iki gezici aşevi kurulacak.
Bir 'Fener' olmak var, bir de 'meşale'...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.