YÜKSEL AYTUĞ

Reklamın en iyisi

Reklamın iyisi kötüsü olmaz derler ama bence iyisi de olur, kötüsü de, hatta fevkaladesi de... Bazen de reklam amacı gütmeyen bir jest, bir refleks, milyon dolarlık reklam kampanyalarının yerine geçer. Geçen hafta da aynen öyle oldu. İstanbul 5.8'lik depremle sarsılmaya başladığında bir kadın yolcu İstanbul Havalimanı'ndaki THY bankosunda bilet işlemlerini yaptırıyordu. Sallantı başlar başlamaz bankodaki görevli THY personeli, kadını hemen çekip bankonun altına soktu ve güven altına aldı. Görüntüler hemen her haber bülteninde yer aldı. Herkes bu yardımsever THY görevlisi kadını takdir etti. Ben olsam bu görüntüyü Türk Hava Yolları'nın yeni reklam kampanyalarında kullanır, altına da şöyle yazardım: 'Sizi sizden daha çok düşünen havayolu...' Evet, THY tüm reklam ajanslarını bir araya toplayıp milyon dolarlar akıtsa böylesine etkili bir reklam kampanyası gerçekleştiremezdi. İyi yürekli, eğitimli, sorumlu bir kadın personel, bir anlık refleksiyle kocaman bir kampanyanın altına imza attı. Ben THY yöneticilerinin yerinde olsam kendilerini yüklü bir reklam harcamasından kurtaran o personeli ciddi bir ödülle onurlandırırdım.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.