ŞENGÜL BALIKSIRTI

21 Ekim 2008, Salı

Havada panik!

Önceki gece Türk Hava Yolları'nın Dublin-İstanbul seferini yapan uçağındayız. Bir anda kabin amiri ve iki hostes telaşla arkaya doğru yürümeye başladı. Aynı anda "Sayın yolcular" diye başlayan anonsu da duyunca, "Eyvah" dedim, "Arkada bir olay var, uçak kaçırılıyor olmasın." Hayır... Rahatsızlanan bir yolcu için "Doktor var mı?" anonsuymuş. Kabin görevlileri hiç panik yapmadan ilk müdahaleleri yaptı. Sonra uçağımıza inişte öncelik tanındı. Bu sırada kabin amiri yolculara yerlerinden kalkmamaları ricasında bulundu. (Bilirsiniz, daha tekerler yere değdiği anda herkes yerinden fırlar.) Öncelik rahatsızlanan yolcunundu çünkü. Hemen ilk körüğe yanaşan uçağın kapısı açıldığında tam donanımlı sağlık görevlileri içeri girdiler. Hemen gereken müdahale yapıldı. İnsana verilen değer işte budur... İstanbul-Dublin seferini yapan uçakta da iki bebeğiyle seyahat eden bir yabancı hanıma hosteslerin nasıl yardımcı olduklarını görmüştük... Türk Hava Yolları'nı kutlarım. Son yıllarda yaptığı atılım, sadece yeni uçak sipariş etmekle olmadı çünkü... Bu arada, dünyanın önemli havayollarıyla yapılan seyahatlerdeki şikayetleri duydukça; THY'nin dünyanın yükselen yıldızı olduğunu net bir biçimde görüyoruz.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.